У неділю, 9 листопада, на базі Борщівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 відбувся І етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій.
Наш коледж на цій олімпіаді представляли студенти другого курсу відділення "Електрична інженерія та маркетинг" Дмитро БОЙКО та Юлія ГОЧ.
У напруженій боротьбі Дмитро БОЙКО став призером олімпіади, виборовши Диплом ІІІ ступеня.
Щиро вітаємо Дмитра з цим досягненням! Бажаємо йому не зупинятися на досягнутому, розвивати свій потенціал і досягати нових особистих звершень.
Хочеться також відзначити участь Юлії ГОЧ. Через незалежні від неї технічні причини цього разу вона не увійшла до числа призерів. Проте її активна участь та прагнення розвиватися у сфері ІТ є гідним прикладом для інших.
Такий результат підтверджує, що сучасний фахівець, зокрема майбутній маркетолог, має володіти не лише економічними знаннями, а й високим рівнем компетентності у сфері ІТ, що є критично важливим для успішної роботи з цифровими інструментами та даними.
Дякуємо викладачу інформаційних технологій Людмилі ГОНТАРУК за професійну підготовку та мотивацію студентів, що сприяло їхньому гідному представленню на олімпіаді.
Відповідно до заяви від 06.10.2025р. №714/01-07 та наказу Державної служби якості освіти України від 23.10.2025р. №01-10/506 з 05.11 по 07.11. 2025 року в Борщівському агротехнічному фаховому коледжі проходить акредитаційна експертиза освітньо-професійної програми "Виробництво і переробка продукції рослинництва" із спеціальності 201 "Агрономія". Заклад освіти відвідала член експертної групи Симів Надія Степанівна - заступник начальника відділу інституційного аудиту управління Державної служби якості освіти у Тернопільській області.
29 жовтня відбулося чергове засідання методичної ради фахового коледжу. На засіданні були заслухані питання: 1. Атестація педагогічних працівників. Завдання щодо підготовки педагогічних працівників до атестації у 2026 році. 2. Аналіз можливих ризиків і організація виконання основних заходів БАТФК при виникненні надзвичайних ситуацій на період воєнного стану. 3. Рівень професійної підготовки та ступінь придатності здобувачів освіти до виконання виробничих завдань при проходженні виробничо-технологічної практики. Підсумки керівництва практиками. 4. Реалізація заходів з усунення зауважень комісій з проведення акредитаційних експертиз освітньо-професійних програм. Засідання пройшло у творчій атмосфері колективного обговорення, презентації досвіду, аналізу і усунення недоліків освітнього процесу закладу освіти.
Тернопільська обл., Чортківський р-н, м. Борщів, вул. Грушевського, 15